Support

Velkommen til vores Hjælpecenter

Her kan du finde vejledninger, videoer og FAQ som GoVisit Partner

I følgende oversigter gemmer vi beskrivelser, video og vejledninger 

Finder du ikke hvad du søger, så ring endelig på 60 52 30 10

Generelle Informationer

Beskeden bliver sendt ud, men ligger ikke inde på GoVisit appen?


Der kan godt gå et øjeblik før beskeden vises både i appen og som popup. Hvis beskeden fx er sat til at sende kl. 12:50, popper den som regel kl. 12.51. Hvis beskeden popper up som push besked på telefonen, men IKKE findes inde i appen, så skyldes det at Du har sat "udløbstid" til 0 timer




Jeg vil gerne lave ændringer i min velkomstbesked. Kan jeg det eller skal jeg oprette en ny?


Du finder bare din velkomstbesked og trykker på "Rediger" ud for den. Så ændrer du beskeden som du ønsker. Når du har gemt, vil de fremtidige velkomstbeskeder have ændringen, og dem som allerede var eksisterende vil også blive opdateret. Hvis man står og kigger i appen på beskeden, skal man lige trykke tilbage og gå ind igen for at den opdateres.




Den samme besked ligger flere gange inde i appen ?


Når Du opretter en serie af beskeder som eksempelvis udsendes hver dag kl. 10, så er det vigtigt at Du udfylder "udløbstid ( antal timer )". Sætter Du denne til 8 timer, vil beskeden automatisk forsvinde når den har været aktiv i 8 timer. Men glemmer du i en serie at sætte et sluttidspunkt, vil beskederne blot blive liggende og "hobe sig op".





Kundeprofil / Lokation

Brug jeres GoVisit kundeprofil til at tiltrække, informere og engagere gæsterne.

 

På GoVisit profilen vil jeres gæster bl.a. kunne se jeres inspirerende beskrivelse, billeder, pladskort, link, åbningstider, priser osv.

GoVisit Kundeprofil

Beskeden bliver sendt ud, men ligger ikke inde på GoVisit appen?


Der kan godt gå et øjeblik før beskeden vises både i appen og som popup. Hvis beskeden fx er sat til at sende kl. 12:50, popper den som regel kl. 12.51. Hvis beskeden popper up som push besked på telefonen, men IKKE findes inde i appen, så skyldes det at Du har sat "udløbstid" til 0 timer




Jeg vil gerne lave ændringer i min velkomstbesked. Kan jeg det eller skal jeg oprette en ny?


Du finder bare din velkomstbesked og trykker på "Rediger" ud for den. Så ændrer du beskeden som du ønsker. Når du har gemt, vil de fremtidige velkomstbeskeder have ændringen, og dem som allerede var eksisterende vil også blive opdateret. Hvis man står og kigger i appen på beskeden, skal man lige trykke tilbage og gå ind igen for at den opdateres.




Den samme besked ligger flere gange inde i appen ?


Når Du opretter en serie af beskeder som eksempelvis udsendes hver dag kl. 10, så er det vigtigt at Du udfylder "udløbstid ( antal timer )". Sætter Du denne til 8 timer, vil beskeden automatisk forsvinde når den har været aktiv i 8 timer. Men glemmer du i en serie at sætte et sluttidspunkt, vil beskederne blot blive liggende og "hobe sig op".





FAQ

Kan gæsterne tjekke ind hjemmefra eller først når de ankommer?


Gæsterne kan godt tjekke ind hjemmefra via app'en! De skal blot finde jer derinde og klikke på knappen "Tjek ind". Her er knappen vist i app'en.
Der står "Tjek ud" når man er tjekket ind





Arrangementer

Ved at oprette arrangementer kan I inspirere jeres nuværende og nye gæster til at kigge forbi og deltage.

 

I kan både oprette offentlige og "lukkede" aktiviteter, og tilføje weblink til fx billetsalg.

Opret arrangmenter, events og aktiviteter

Formålet med infoskærmene


Infoskærmene er gode til at give dine kunder et overblik lige nu og her, også selv hvis de ikke har GoVisit app'en. De vil kunne se hvad der sker den dag på hvilke tidspunkter, eller hvad der sker de næste par dage, og dét kan nemt øge mængden af gæster til eventet, da det breder budskabet ud til flere end blot App-brugere. En anden fordel med infoskærmene er at I kun redigerer jeres program/arrangementer ét sted, nemlig på GoVisit som i plejer. De opdateres og tilføjes automatisk til infoskærmene. Se et eksempel her.:




Hvad kan der vises på infoskærmene?


På infoskærmene vises Jeres nærmeste program og arrangementer, som normalt også vises i App'en. Infoskærmenes kalender opdateres automatisk som I opdaterer Jeres events på GoVisit's side. Udover kalenderen, kan der også vises TV2 news i bunden inkl. klokken og vejret for dagen. Det er også muligt at tilføje en skanbar QR-kode som sender ind til download af GoVisit app'en, så gæsten kan få programmet med i lommen. Her er der et eksempel ( bemærk at vidoen ikke indeholder den færdige kalender som bliver aktivt skiftende imellem de 5 elementer - derfor viser vi her blot et billede af kalenderen )




Opsætning af infoskærme (gør-det-selv)


Vi er forhandlere af Qplay infoskærme og det er igenenm deres software løsning, at vi tilbydet et komplet setup. Deres løsning bidrager med alt fra billeder, tekst, video, tv2 nyheder, vejrudsigt og meget mere, og dertil kan vi implementere vores GoVisit Plugin Kalender. Qplay har et komplet supportcenter som forklarer alle funktioner, og du finder dette her De har også deres helt egen "kom godt igang intro" og den kan du se her.:




GoVisit kan styre det for dig (hvordan?)


Hos GoVisit tilbyder vi at stå for præsentationerne hos Jer, og det kan vi gøre fordi løsningen altid er online, og fordi vi kan tilgå Jeres brugerflade. Således kan vi bidrage med følgende.: - Opsætning af Jeres første præsentationer. - Løbende opdatering af indholdet på Jeres skærme. - Grafiske elementer til Jeres præsentationer. Vi giver Jer altid en fast pris på løsningen inden opgaven tilgås. Ring på 60 52 30 10 og lad os drøfte hvordan vi kan hjælpe hinanden.





Push Beskeder

Med push-beskeder kan I sende en velkomst-besked, hastebesked eller tilbud til jeres gæster når de er tjekket ind hos jer.

 

Der kan både oprettes engangsbeskeder eller en serie af gentagne beskeder.

Beskeder til dine gæster

Kan gæsterne tjekke ind hjemmefra eller først når de ankommer?


Gæsterne kan godt tjekke ind hjemmefra via app'en! De skal blot finde jer derinde og klikke på knappen "Tjek ind". Her er knappen vist i app'en.
Der står "Tjek ud" når man er tjekket ind





FAQ

Beskeden bliver sendt ud, men ligger ikke inde på GoVisit appen?


Der kan godt gå et øjeblik før beskeden vises både i appen og som popup. Hvis beskeden fx er sat til at sende kl. 12:50, popper den som regel kl. 12.51. Hvis beskeden popper up som push besked på telefonen, men IKKE findes inde i appen, så skyldes det at Du har sat "udløbstid" til 0 timer




Jeg vil gerne lave ændringer i min velkomstbesked. Kan jeg det eller skal jeg oprette en ny?


Du finder bare din velkomstbesked og trykker på "Rediger" ud for den. Så ændrer du beskeden som du ønsker. Når du har gemt, vil de fremtidige velkomstbeskeder have ændringen, og dem som allerede var eksisterende vil også blive opdateret. Hvis man står og kigger i appen på beskeden, skal man lige trykke tilbage og gå ind igen for at den opdateres.




Den samme besked ligger flere gange inde i appen ?


Når Du opretter en serie af beskeder som eksempelvis udsendes hver dag kl. 10, så er det vigtigt at Du udfylder "udløbstid ( antal timer )". Sætter Du denne til 8 timer, vil beskeden automatisk forsvinde når den har været aktiv i 8 timer. Men glemmer du i en serie at sætte et sluttidspunkt, vil beskederne blot blive liggende og "hobe sig op".





Nyheder

Nyheder vores mest sete side, og derfor er det en god måde at inspirere vores mange tusinde brugere. 

 

Du kan både lave gode tilbud, link til dine events og meget mere. 

Nyhedsopslag

Formålet med infoskærmene


Infoskærmene er gode til at give dine kunder et overblik lige nu og her, også selv hvis de ikke har GoVisit app'en. De vil kunne se hvad der sker den dag på hvilke tidspunkter, eller hvad der sker de næste par dage, og dét kan nemt øge mængden af gæster til eventet, da det breder budskabet ud til flere end blot App-brugere. En anden fordel med infoskærmene er at I kun redigerer jeres program/arrangementer ét sted, nemlig på GoVisit som i plejer. De opdateres og tilføjes automatisk til infoskærmene. Se et eksempel her.:




Hvad kan der vises på infoskærmene?


På infoskærmene vises Jeres nærmeste program og arrangementer, som normalt også vises i App'en. Infoskærmenes kalender opdateres automatisk som I opdaterer Jeres events på GoVisit's side. Udover kalenderen, kan der også vises TV2 news i bunden inkl. klokken og vejret for dagen. Det er også muligt at tilføje en skanbar QR-kode som sender ind til download af GoVisit app'en, så gæsten kan få programmet med i lommen. Her er der et eksempel ( bemærk at vidoen ikke indeholder den færdige kalender som bliver aktivt skiftende imellem de 5 elementer - derfor viser vi her blot et billede af kalenderen )




Opsætning af infoskærme (gør-det-selv)


Vi er forhandlere af Qplay infoskærme og det er igenenm deres software løsning, at vi tilbydet et komplet setup. Deres løsning bidrager med alt fra billeder, tekst, video, tv2 nyheder, vejrudsigt og meget mere, og dertil kan vi implementere vores GoVisit Plugin Kalender. Qplay har et komplet supportcenter som forklarer alle funktioner, og du finder dette her De har også deres helt egen "kom godt igang intro" og den kan du se her.:




GoVisit kan styre det for dig (hvordan?)


Hos GoVisit tilbyder vi at stå for præsentationerne hos Jer, og det kan vi gøre fordi løsningen altid er online, og fordi vi kan tilgå Jeres brugerflade. Således kan vi bidrage med følgende.: - Opsætning af Jeres første præsentationer. - Løbende opdatering af indholdet på Jeres skærme. - Grafiske elementer til Jeres præsentationer. Vi giver Jer altid en fast pris på løsningen inden opgaven tilgås. Ring på 60 52 30 10 og lad os drøfte hvordan vi kan hjælpe hinanden.





FAQ

Opret et nyhedsopslag


Nyhedsopslag ses på den første side i GoVisit App'en. At sende nyheder er en god måde at øge trafikken til et event eller anden oplevelse.

  1. Klik på "Nyheder" i menuen til venstre
  2. Vælg din lokation øverst ovre i vinduet til højre
  3. Klik på feltet under "Vælg dato og tid for release" for at vælge dato og tid for nyhedens start. Hvis nyheden skal op med det samme, kan du vælge et tidligere tidspunkt end hvad klokken er. Klik på "OK"
  4. Under "Vælg evt. slutdato hvor nyheden slettes" kan du gøre det samme, for at vælge hvornår nyheden skal forsvinde i app'en. Hvis dette felt står tomt, fjernes nyheden ikke automatisk
  5. Vælg billeder for din nyhed ved at trykke på den orange "Billeder"-knap
  6. Når du har valgt dit billede, husk at trykke på "Tilføj billede". Du kan herefter tilføje flere billeder. Husk at trykke "Gem billeder"
  7. Nu har du mulighed for at vælge titlen for din nyhed - på dansk, engelsk og tysk. Du kan manuelt udfylde disse felter, eller udfylde den danske og bruge oversættelsesknapperne til at oversætte til engelsk og tysk
  8. Udfyld din inspirerende beskrivelse og oversæt til engelsk og tysk
  9. Hvis det ønskes, kan du tilføje enten et internt link (event) eller et eksternt link (hjemmeside, YouTube video, billetsalg eller lign.)
  10. Til sidst kan du vælge den tekst der skal stå på link-knappen
  11. Husk at trykke opret/gem ændringer i bunden




Link til website eller event under nyheder


Her kan du se hvor og hvordan du tilføjer et weblink på et nyhedsopslag. Det kunne evt. være en henvisning til booking, egen hjemmeside eller en læs mere side.

  1. Når du opretter din nyhed, scroller du ned til til titlen "Vælg enten extern eller intern link"
  2. Herunder har du mulighed for at tilføje enten et eksternt eller et internt link. Vælger du et internt link, vil det lede til et event du har kørende, hvor et eksternt link vil lede til fx jeres hjemmeside, booking eller lign. Du kan kopiere et link ved at højre-klikke på det og vælge "Kopier" og derefter højre-klikke i boksen og vælge "Sæt ind / indsæt"
  3. Under titlerne "Link Label (DA)", "Link Label (EN)" og "Link Label (DE)", kan du skrive teksten for link-knappen på dansk, engelsk og tysk
    Eksempler: "Book nu", "Se vores hjemmeside" eller "Læs mere"
  4. Husk at gemme dine ændringer i bunden til sidst





Kalender til web

Med vores webkalender, skal I kun udfylde jeres program ét sted, hvorefter det automatisk vil blive opdateret både i app'en og på jeres hjemmeside. Kalenderen er neutral, og baggrunden tilpasses farven på jeres egen hjemmeside.

Webkalender til din hjemmeside

Opret et nyhedsopslag


Nyhedsopslag ses på den første side i GoVisit App'en. At sende nyheder er en god måde at øge trafikken til et event eller anden oplevelse.

  1. Klik på "Nyheder" i menuen til venstre
  2. Vælg din lokation øverst ovre i vinduet til højre
  3. Klik på feltet under "Vælg dato og tid for release" for at vælge dato og tid for nyhedens start. Hvis nyheden skal op med det samme, kan du vælge et tidligere tidspunkt end hvad klokken er. Klik på "OK"
  4. Under "Vælg evt. slutdato hvor nyheden slettes" kan du gøre det samme, for at vælge hvornår nyheden skal forsvinde i app'en. Hvis dette felt står tomt, fjernes nyheden ikke automatisk
  5. Vælg billeder for din nyhed ved at trykke på den orange "Billeder"-knap
  6. Når du har valgt dit billede, husk at trykke på "Tilføj billede". Du kan herefter tilføje flere billeder. Husk at trykke "Gem billeder"
  7. Nu har du mulighed for at vælge titlen for din nyhed - på dansk, engelsk og tysk. Du kan manuelt udfylde disse felter, eller udfylde den danske og bruge oversættelsesknapperne til at oversætte til engelsk og tysk
  8. Udfyld din inspirerende beskrivelse og oversæt til engelsk og tysk
  9. Hvis det ønskes, kan du tilføje enten et internt link (event) eller et eksternt link (hjemmeside, YouTube video, billetsalg eller lign.)
  10. Til sidst kan du vælge den tekst der skal stå på link-knappen
  11. Husk at trykke opret/gem ændringer i bunden




Link til website eller event under nyheder


Her kan du se hvor og hvordan du tilføjer et weblink på et nyhedsopslag. Det kunne evt. være en henvisning til booking, egen hjemmeside eller en læs mere side.

  1. Når du opretter din nyhed, scroller du ned til til titlen "Vælg enten extern eller intern link"
  2. Herunder har du mulighed for at tilføje enten et eksternt eller et internt link. Vælger du et internt link, vil det lede til et event du har kørende, hvor et eksternt link vil lede til fx jeres hjemmeside, booking eller lign. Du kan kopiere et link ved at højre-klikke på det og vælge "Kopier" og derefter højre-klikke i boksen og vælge "Sæt ind / indsæt"
  3. Under titlerne "Link Label (DA)", "Link Label (EN)" og "Link Label (DE)", kan du skrive teksten for link-knappen på dansk, engelsk og tysk
    Eksempler: "Book nu", "Se vores hjemmeside" eller "Læs mere"
  4. Husk at gemme dine ændringer i bunden til sidst





FAQ

Formålet med infoskærmene


Infoskærmene er gode til at give dine kunder et overblik lige nu og her, også selv hvis de ikke har GoVisit app'en. De vil kunne se hvad der sker den dag på hvilke tidspunkter, eller hvad der sker de næste par dage, og dét kan nemt øge mængden af gæster til eventet, da det breder budskabet ud til flere end blot App-brugere. En anden fordel med infoskærmene er at I kun redigerer jeres program/arrangementer ét sted, nemlig på GoVisit som i plejer. De opdateres og tilføjes automatisk til infoskærmene. Se et eksempel her.:




Hvad kan der vises på infoskærmene?


På infoskærmene vises Jeres nærmeste program og arrangementer, som normalt også vises i App'en. Infoskærmenes kalender opdateres automatisk som I opdaterer Jeres events på GoVisit's side. Udover kalenderen, kan der også vises TV2 news i bunden inkl. klokken og vejret for dagen. Det er også muligt at tilføje en skanbar QR-kode som sender ind til download af GoVisit app'en, så gæsten kan få programmet med i lommen. Her er der et eksempel ( bemærk at vidoen ikke indeholder den færdige kalender som bliver aktivt skiftende imellem de 5 elementer - derfor viser vi her blot et billede af kalenderen )




Opsætning af infoskærme (gør-det-selv)


Vi er forhandlere af Qplay infoskærme og det er igenenm deres software løsning, at vi tilbydet et komplet setup. Deres løsning bidrager med alt fra billeder, tekst, video, tv2 nyheder, vejrudsigt og meget mere, og dertil kan vi implementere vores GoVisit Plugin Kalender. Qplay har et komplet supportcenter som forklarer alle funktioner, og du finder dette her De har også deres helt egen "kom godt igang intro" og den kan du se her.:




GoVisit kan styre det for dig (hvordan?)


Hos GoVisit tilbyder vi at stå for præsentationerne hos Jer, og det kan vi gøre fordi løsningen altid er online, og fordi vi kan tilgå Jeres brugerflade. Således kan vi bidrage med følgende.: - Opsætning af Jeres første præsentationer. - Løbende opdatering af indholdet på Jeres skærme. - Grafiske elementer til Jeres præsentationer. Vi giver Jer altid en fast pris på løsningen inden opgaven tilgås. Ring på 60 52 30 10 og lad os drøfte hvordan vi kan hjælpe hinanden.





Infoskærme

Med infoskærme kan I nemt dele jeres live program med jeres offline og online gæster.

 

I skal kun udfylde jeres program ét sted, hvorefter det automatisk vil blive opdateret både i app'en og på skærmen.

Infoskærme med aktivitetskalender

Formålet med infoskærmene


Infoskærmene er gode til at give dine kunder et overblik lige nu og her, også selv hvis de ikke har GoVisit app'en. De vil kunne se hvad der sker den dag på hvilke tidspunkter, eller hvad der sker de næste par dage, og dét kan nemt øge mængden af gæster til eventet, da det breder budskabet ud til flere end blot App-brugere. En anden fordel med infoskærmene er at I kun redigerer jeres program/arrangementer ét sted, nemlig på GoVisit som i plejer. De opdateres og tilføjes automatisk til infoskærmene. Se et eksempel her.:




Hvad kan der vises på infoskærmene?


På infoskærmene vises Jeres nærmeste program og arrangementer, som normalt også vises i App'en. Infoskærmenes kalender opdateres automatisk som I opdaterer Jeres events på GoVisit's side. Udover kalenderen, kan der også vises TV2 news i bunden inkl. klokken og vejret for dagen. Det er også muligt at tilføje en skanbar QR-kode som sender ind til download af GoVisit app'en, så gæsten kan få programmet med i lommen. Her er der et eksempel ( bemærk at vidoen ikke indeholder den færdige kalender som bliver aktivt skiftende imellem de 5 elementer - derfor viser vi her blot et billede af kalenderen )




Opsætning af infoskærme (gør-det-selv)


Vi er forhandlere af Qplay infoskærme og det er igenenm deres software løsning, at vi tilbydet et komplet setup. Deres løsning bidrager med alt fra billeder, tekst, video, tv2 nyheder, vejrudsigt og meget mere, og dertil kan vi implementere vores GoVisit Plugin Kalender. Qplay har et komplet supportcenter som forklarer alle funktioner, og du finder dette her De har også deres helt egen "kom godt igang intro" og den kan du se her.:




GoVisit kan styre det for dig (hvordan?)


Hos GoVisit tilbyder vi at stå for præsentationerne hos Jer, og det kan vi gøre fordi løsningen altid er online, og fordi vi kan tilgå Jeres brugerflade. Således kan vi bidrage med følgende.: - Opsætning af Jeres første præsentationer. - Løbende opdatering af indholdet på Jeres skærme. - Grafiske elementer til Jeres præsentationer. Vi giver Jer altid en fast pris på løsningen inden opgaven tilgås. Ring på 60 52 30 10 og lad os drøfte hvordan vi kan hjælpe hinanden.





© 2019 GoVisit ApS - mail.: jesper@govisit.dk - tlf.: 60 52 30 10